艁膮czna liczba wy艣wietle艅

poniedzia艂ek, 14 maja 2012

Gracjan :-)

Uwa偶am, 偶e moja kole偶anka Madzia mia艂a nietuzinkowy pomys艂 na prezent z okazji I Komunii 艢wi臋tej- zleci艂a mi wykonanie portretu ch艂opca, kt贸ry szed艂 w艂a艣nie do Komunii. Musz臋 przyzna膰, 偶e by艂o to dla mnie wyzwanie, poniewa偶 takiego typu portretu nigdy nie wykonywa艂am. Jednak zach臋cona przez kole偶ank臋, kt贸ra mocno wierzy艂a w to, 偶e dam rad臋, zdecydowa艂am, 偶e namaluj臋 portret. Ch艂opca nigdy nie widzia艂am, wi臋c maj膮c tylko do dyspozycji jedno zdj臋cie/jedno uj臋cie, trudno mi by艂o wyobrazi膰 sobie jego emocje, a nie chcia艂am malowa膰 machinalnie. Chcia艂am si臋 wczu膰, w艂o偶y膰 serce, to by艂o moim zamierzeniem na samym pocz膮tku. Dlatego zanim zacz臋艂am malowa膰, to przez pierwsze dwa dni przygl膮da艂am si臋 zdj臋ciu Gracjana, by nauczy膰 si臋 jego rys贸w twarzy, wyobrazi膰 sobie jego emocje na niej. Kr贸tko m贸wi膮c chcia艂am si臋 z nim zaprzyja藕ni膰 :-) Z tego co mi wiadomo, to mi si臋 uda艂o. :-) Ciesz臋 si臋 ogromnie, 偶e portret sprawi艂 rado艣膰 Madzi, Mamie Gracjana, samemu Gracjanowi oraz innym osobom, w tym mojej rodzinie, a zw艂aszcza m臋偶owi, kt贸ry dawa艂 mi r贸wnie偶 wskaz贸wki, za co dzi臋kuj臋 mu. Dzi臋kuj臋 Madzi za to, 偶e wierzy艂a, 偶e dam rad臋 i za wiele mi艂ych s艂贸w. :-)

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz